Quantcast
Browsing all 43 articles
Browse latest View live

Referat frå foreldremøte 19.09.12

Takk til alle foreldre som hadde tid og høve til å møte, og for gode innspel i sakene som vart tatt opp.

Haustferien 2012

Barnehagen ynskjer som vanleg å kartlegge om nokon barn skal ha fri i haustferieveka 08.-12.10.12 Lever vedlagt skjema innan 27.09.12

Ny rutine ift dugnad

Viser til sak på foreldremøte i sept ang ny rutine med forskotsbetaling av dugnadspengar

View Article

Har du ein båt du ynskjer å gje vekk?

Då bør du ta kontakt med Seim barnehage! Vi treng ein båt til leik og moro på uteleikeplassen vår.

View Article

Husk retningslinjene ved sjuke barn i barnehagen

No er det ein del barn rundt om på avdelingane som har vore/er sjuke. Minnar om barnehagen sine retningslinjer når barn er sjuke.

Søknad om endring av opphaldstid/byte av dag frå aug 13

Har du barnehageplass i Seim barnehagen, og ynskjer å endre noverande opphaldstid eller byte dagar, nyttar du vedlagt skjema. Frist: 22.februar -13

Årsmøte i Seim barnehage 12.03.13 kl 19.30

Sjå vedlagt endeleg saksliste

Foreldreevaluering mars 2013

På foreldremøtet 12.mars 2013, gjekk me igjennom evalueringsskjema for foreldre.

Referat fra foreldremøte vår 2013

Må takke alle dei som tok seg tida med å komma på foreldremøte i barnehagen 12.mars.

Referat fra Årsmøte våren 2013

12. mars var det årsmøte i Seim barnehage

Sommarfest i Seim barnehage

Torsdag 06.juni er alle barn, foreldre og søsken velkomne til sommarfest i Seim barnehage kl 17.00-19.00:-)

View Article

Velkommen til eit nytt barnehageår

Tysdag 13.august startar nytt barnehageår og vi vil ynskje alle nye born og foreldre velkomne til Seim barnehage. "Gamle" born og foreldre ynskjer vi velkomne tilbake etter ferien:-)

Velkomen til foreldremøte

Tysdag 24.09.13 kl 18.30-20.30 er det foreldremøte i Seim barnehage. Sjå vedlagt saksliste. VELKOMEN!

View Article

Har du huska å skrive på haustferieoversikten for barnet ditt??

Frist haustferieinnmelding: tysdag 24.sept - 13

View Article

Har du hugsa å levere inn evalueringsark for tilvenjing haust 13??

Frist for innlevering: onsdag 25.09.13

Referat frå foreldremøte 24.09.13

View Article

Lyst å vite meir om barn sitt språk?

Her finn du Norsk Logopedlag sine foldera "Språkstimuerling for barn"

Søknad om barnehageplass for barnehageåret 14-15

I Lindås kommune er det samordna opptak, og treng du barnehageplass frå august 14, må du søkje elektronisk via Lindås kommune si heimeside. Søknadsfris for hovudopptak 14: 01.03.14

View Article

Dugnad ute på leikeplassen til barnehagen

Har du som andelseigar tid og lyst til å vere med og snikre ein liten "platting" ute, lage ein sandkasse eller forankre den nye politibilen vår??

View Article

Ynskjer du å endre opphaldstida for barnet ditt barnehageåret 14-15??

Då må du fylle ut skjema "Søknad om endring i opphaldstid" innan 20.02.14

Browsing all 43 articles